شرایط بازگشت کالا

فروشگاه اینترنتی پوراستور به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های تخصصی عرضه پوشاک آقایان به صورت عمده، رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان را به عنوان اولویت اصلی خود می داند و در راستای کسب اطمینان مشتریان گرامی، شرایط بازگشت کالا تا ۷ روز را برای تمامی کالاهای خود بجز کالاهای هدیه در نظر گرفته است. هدف اصلی پوراستور تحویل کالای سالم و منطبق بر نیاز مشتری است و برای این منظور همه کالاهایی که توسط پوراستور ارائه می شوند مورد بازبینی دقیق قبل از ارسال قرار می گیرند.

شرایط بازگشت کالا در فروشگاه پوراستور

وجود ایراد، زدگی یا پارگی

  • وجود ایراد، زدگی یا پارگی باید حداکثر ظرف ۷ روز از دریافت کالا به فروشگاه اطلاع داده شود.
  • در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  • وجود مغایرت با سایت باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به فروشگاه اعلام گردد و در غیر این صورت، امکان بازگشت محصول وجود ندارد.
  • در صورتی که مغایرت بدون باز کردن بسته بندی قابل تشخیص باشد خریدار باید از باز کردن جعبه خودداری کند و در صورتی که مغایرت پس از باز کردن بسته بندی مشخص شود مشتریان محترم باید محصول را به صورت کامل بسته بندی کرده بعد به فروشگاه ارسال نمایند .
  • هزینه و جبران خسارت هرگونه آسیب به محصول در اثر بسته بندی نادرست در رویه بازگردانی کالا متوجه مشتری می باشد.

انصراف از خرید

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به فروشگاه (شماره تلفن 02155585739 و 09358879651) اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت ‏، باید انصراف خود را به فروشگاه اطلاع دهد.
  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید فروشگاه، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (بسته بندی کامل محصول) باشد، بسته بندی باز نشده باشد.
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

آسیب در اثر حمل

  • ظرف مدت ۲۴ ساعت باید به فروشگاه اطلاع داده شود.
  • در صورت مشاهده آسیب مشهود در سفارش باید مشتری از تحویل کالا خودداری نماید.
  • اگر کالا دارای شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه بازگشت باشد می توان کالای خریداری شده را طبق ضوابطی که در ادامه توضیح داده می شود بازگرداند.

نحوه بازگشت کالا

  • محموله بازگشتی را حتما با پست سفارشی ارسال کرده و رسید پستی آن را همراه بسته بازگشتی ارسال نمایید. ارسال این رسید الزامی است.
  • مشتریان ساکن تهران محموله بازگشتی خود را از طریق پیک و با هماهنگی با پوراستور ارسال نمایند.
  • برای ارسال باید کالا به خوبی بسته بندی شود.
  • همچنین اگر همراه کالا هدیه باشد بازگرداندن هدیه نیز الزامی خواهد بود.
  • کالای خریداری شده را همراه فاکتور داخل پاکت بسته بندی کنید. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات یا هر علامت و یا نشانه ای که موجب پاره شدن یا مخدوش شدن فاکتور آن شود شرایط بازگشت را از بین می برد.

هزینه بازگشت کالا

  • اگر ایراد زدگی یا پارگی کالا، آسیب فیزیکی و یا مغایرت محصول با اطلاعات سایت توسط فروشگاه پوراستور تایید شود، هزینه بازگرداندن کالا بر عهده پوراستور خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید و یا عدم تایید مسئله بازگشت توسط کارشناسان پوراستور هزینه بازگرداندن کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
  • هزینه پستی بازگشت کالا توسط مشتری پرداخت می شود و بعد از بررسی کالا توسط کارشناسان پوراستور در صورتی که هزینه بر عهده پوراستور باشد این مبلغ به مشتری بازگردانده می شود.
  • در هنگام بازگشت کالا حتما رسید هزینه پست را در بسته قرار دهید.

نکات تکمیلی

  • قبل از بازگرداندن کالا حتما با پوراستور تماس گرفته و هماهنگی های لازم انجام شود. در غیر این صورت کالای بازگشتی شامل ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا نمی شود.
  • کالای بازگشتی شما تا حداکثر ۳ روز کاری بعد از دریافت توسط پوراستور بررسی می شود و تایید یا رد شرایط بازگشت کالا به اطلاع شما خواهد رسید.
  • شما می توانید پس از تایید کارشناسان پوراستور یکی از گزینه های بازگشت وجه کالای خریداری شده یا تعویض آن با کالایی دیگر را انتخاب کنید.
  • در صورت تایید کارشناسان پوراستور و انتخاب بازگشت وجه توسط مشتری، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تایید بازگشت وجه انجام می شود.