شرایط استفاده

مشتریان می‌‌‌توانند در تمام روزهای هفته (از شنبه تا پنجشنبه) و در ساعت اداری (از ساعت 9 تا 17) سفارش خود را از طریق تماس تلفنی (02155585739 و 09358879651) یا از طریق واتس آپ و اکانت تلگرام پوراستور ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۹ تا ۱۷ بررسی و ارسال خواهند شد.

مشتریان گرامی همچنین می توانند در ساعات اداری جهت مشاوره و استعلام قیمت دقیق و آگاهی از سایر مشخصات محصولات از طریق روش های تعیین شده با پوراستور در تماس باشند.

شرایط استفاده از کالا در فروشگاه پوراستور

ارسال و بیمه سفارشات محصولات فروشگاه

سفارشات مشتریان گرامی معمولا در بازه ۳ تا ۲۴ ساعت بررسی و ارسال خواهد شد. ارسال سفارشات در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری یا سامانه های آنلاین ارسال محصول صورت می‌‌‌گیرد و سفارشات دیگر شهرها از طریق پست تیپاکس ، پست یا شرکت های حمل و نقل ارسال خواهد شد. تمامی ارسالها بیمه هستند، به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده دارای نقص یا ایرادی باشد، حامل محصول وظیفه تقبل هزینه خسارت را بر عهده دارد. تمام تلاش پوراستور بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به دست شما برسد.

خسارات فیزیکی بسته سفارشات

مدیریت فروشگاه از مشتریان، بوتیک ها و بونکداران عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارشات خود، خصوصاً سفارشات خارج تهران سلامت فیزیکی بسته تحویل گرفته شده خود را بررسی نموده و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم ، مراتب را به پوراستور‌ و‌‌ حامل اطلاع دهند.

ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد و یا با سفارش شما مغایرت داشته باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را ظرف مدت ۷ روز به فروشگاه بازگرداند. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تأمین محصولات پوراستور

تمامی محصولات پوراستور به صورت عمده عرضه می‌شوند و تیم تأمین فروشگاه پوراستور تلاش زیادی در‌زمینه تولید و ارتباط با تولیدکننده ها انجام می‌دهد.به همین جهت؛ بیشتر محصولات فروشگاه با بهترین قیمت ممکن عرضه می شوند. پوراستور با ارائه بیش از 100 مدل پوشاک آقایان در روز به حد زیادی از تنوع مدل برخوردار است.

ثبت شکایات

ثبت شکایات از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیل poorstore.2017@gmail.com و یا از طریق تماس با شماره های 02155585739 و 09358879651 و ارتباط با اکانت واتس آپ و تلگرام فروشگاه امکان پذیر است.